پاسدارانقلاب

پاسدارانقلاب
 

 رها ابریشمی: - آقای بهشوت؛ چند وقتی بود نبودید! بعد از مدت ها می خوایم با شما گفتگویی داشته باشیم.

 

* این چند وقت دنبال کپسول آتش نشانی می گشتم برای خاموش یا حداقل سرد کردن تنور انتخابات در ایران. کپسول هم پیدا کردم، اما هر کار می کنم این تنور سرد نمیشه. فکر کنم همه کپسول های آتش نشانی چینی و تقلبی هستن!

 

- چند روز پیش همسر یکی از شخصیت ها گفت: «حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شود/ مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند!(؟)»

 

* خب!

 

- سئوال من این هست که اگه واقعا ایشان و حاج آقایشان، اعتقاد دارن رای ها جا به جا میشه و نتایج از قبل مشخص هست؛ پس چرا شوهر ایشون قصد داره کاندیدا بشه؟!

 

* به سئوال خوبی اشاره کردید! اما من جواب خوبی برای این سئوال ندارم! یک احتمالش این هست که شاید رای آوردن براشون مهم نیست و فقط می خوان بعد از مدت ها توی تلویزیون دیده بشن!

 

- ببین! من هر چی فکر می کنم متوجه نمی شم! یعنی توی دوره های پنجم و ششم که حاج آقای ایشون رای آورد و رئیس جمهور شد هم رای ها رو "اینها" عوض کرده بودن؟!

 

* گویا شما هنوز دوزاریت جا نیفتاده! ببین! در تمام انتخابات ها 2 حالت وجود داشته! یا ایشون و تیمش رای می آوردند که اگر اینگونه بود نتیجه اش این بوده که انتخابات در سلامت کامل برگزار شده و یا اینکه آدم های مورد حمایت ایشون رای نمی آوردن، که در اینصورت رای ها رو "اینها" عوض کردن!

 

- خب منظور از "اینها"، کیا هستن؟!

 

* هر کسی که با "اونها" نباشه جزو "اینها" میشه! "اینها" یعنی خود مردم! ... منظور از "اینها" همان مردمی هستند که در روز انتخابات کلیه پیش بینی ها رو تغییر می دن و با حضور پرشکوهشون در پای صندوق های رای، تمام معادلات رو بر هم می ریزن!

 

- راستی! چطور هست که امروز از قول برادر ایشون در سایت ها می خوانیم که احتمال آمدن ایشون بيشتر شده! ... چطوری هست که همسر ایشون یک چیزی میگه و برادرش یک چیز دیگه!

 

* مثلاً این کارها رو انجام می دن که بگن واسه رئیس جمهور شدن هیچ اشتیاقی ندارن و هدفشون تنها خدمت هست! مطمئن باش آخرش هم با هزار منت بر سر مردم و اعلام اینکه احساس وظیفه کردن وارد فضای انتخابات میشن! با خودشون هم میگن یا رای می یاریم و دوباره به قدرت بر می گردیم و یا رای نمیاریم و میگیم رای ها رو "اینها" عوض کردن! و از دیدگاه خودشون این یک بازی برد-برد هست براشون!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:رای,تقلب,هاشمی,آیت الله,شخصیت,انتخابات, توسط پاسدار
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}